Subject: Re: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide linn, Järva maakond OMANIK
From: Mait Õunpuu <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 17:17:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan tagasiside eest. Palun leidke allkirjastatud teabenõue kirja manusest.

Lugupidamisega,

Mait Õunpuu

From: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked]>
Date: Wednesday, 27. August 2025 at 15:51
To: Mait Õunpuu <[email-masked]>
Subject: RE: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide 
linn, Järva maakond OMANIK

Tere

Kinnistusraamatu andmed on juurdepääsupiiranguga, st mitte igaühele 
avalikud, mistõttu tuleb nõue dokumentide väljastamiseks esitada 
digitaalselt allkirjastatuna (avaliku teabe seadus § 14 lg 2, § 34 lg 1, 
kinnistusraamatuseadus § 74  lg 41 ja 42).

Kahjuks ei ole meil e-kirja teel võimalik Teie isikut tuvastada. Teabenõudja 
isiku tuvastamiseks palume esitada teabenõue digitaalselt allkirjastatuna.

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tartu Maakohtu kinnistusosakonna kontaktid

*	E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
*	Mobiiltelefon 5881 1177
*	Telefon 601 1199
*	Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: Mait Õunpuu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 27, 2025 3:17 PM
To: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Re: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide 
linn, Järva maakond OMANIK

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan Tagasiside eest. Mul oleks vaja teada, kellele see kinnistu kuulub, 
täpsemaid isikuandmeid ei vaja. See ei saa kuuluda äriregistrist üle 10a 
tagasi kustutatud ettevõttele. Kuna selliseid päringud saab tasuliselt teha 
kinnistusraamatus, et selgitada välja kinnistu omanik, siis ei saa ma aru, 
mis eristab sellest minu praegune küsimus, et kes on selle kinnistu omanik. 
Tavalise digitaalse päringu peale kinnistusraamatust ei küsi registripidaja 
kinnistu omaniku luba omaniku nime info väljastamiseks. Seega pakun teilt 
infot antud kinnistu omaniku kohta, kuna registriandmed on aegunud.

lugupidamisega,

Mait Õunpuu

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 27, 2025 3:09 PM
To: Mait Õunpuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide 
linn, Järva maakond OMANIK

Tere

Tartu Maakohtu kinnistusosakond ei väljasta isikuandmeid (sh kontaktandmeid 
nagu elukoht, telefoninumber vmt) ilma isiku nõusolekuta kolmandatele 
isikutele.

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tartu Maakohtu kinnistusosakonna kontaktid

*	E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
*	Mobiiltelefon 5881 1177
*	Telefon 601 1199
*	Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

 <https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
Kinnistus- ja registriosakond | Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: registriosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 27, 2025 1:34 PM
To: kinnistusosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ed: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide 
linn, Järva maakond OMANIK

Tere

Edastan kuuluvusel Tartu Maakohtu kinnistusosakonnale.

Lugupidamisega

Liis Kaar

registrisekretär

Tartu Maakohtu registriosakond

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mobiiltelefon: 5881 1188

Telefon: 601 1166

Kuninga 22, Pärnu 80099

  _____

Saatja: Mait Õunpuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 27. august 2025 13:29
Adressaat: registriosakond - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 245536 Kinnisasi 68401:002:0160 Lõuka, Valasti küla, Paide linn, 
Järva maakond OMANIK

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Arendame Paide Linn haldusüksuses tuuleparki ja soovime ühendust saada antud 
kinnistu omanikuga. Kinnistu väljatrükk lisatud kirjale.

Äriregistrist näitab, et kinnistu omanik (juriidiline isik) on kustutatud:

 <https://www.inforegister.ee/11594528-KREDITSTATUS-OU/> 
https://www.inforegister.ee/11594528-KREDITSTATUS-OU/

Sama asi ka hüpoteegipidaja kohta:

 <https://www.inforegister.ee/11053815-ZEROSYSTEMS-OU/> 
https://www.inforegister.ee/11053815-ZEROSYSTEMS-OU/

Küsimus- kellel kuulub antud kinnistu?

Parimat/ Best regards

Mait Õunpuu

Partner, Ignitis Renewables Estonia OÜ

Juhatuse liige, RNW Wind OÜ

Phone +372 5398 8252
E-mail   <mailto:[email-masked]> [email-masked]